Tuesday 3 May 2011

hai, ni kaka saya :D



AMARAN : Ini amoi cun sudah ada boyfie . nak usya ? Sila jangan cuba sekali lagi ;p


k , well-hello-there :D
syazrain amie , gombak , seventeen <3

hihi . k , first aku nak type . yang aku tak sangka dapat ber-angkat dengan kaka aku ni <3
yelah doh . cun , fofular , haha . first aku tegur dia , aku ingat kan dia takan layan . tanak 
terkejut kann sekali dia layan . aku dah lama teringin nak rapat dgn dia since aku baca belog dia . sumpa aku teruja gila dgn perangai dia yang super-cool gilaaaa :D 

weh kaka , awak jadi idola saya , bole ? haha . setiap kata-2 yang kelua dari mulut dia semua bermakna .
k , walaupun aku tak pernah dgr suara dia berkata . maksud aku setiap ayat dia lah . alahai . haha . 
mintak tolong bole kak ? kalau nampak asyik muka adk je terpampang kat fb tu , mara-2 maki-2 bebel-2 teruk-2 kat adk . haha . bia adk off then study . haha . bole tak bole tak ? :D

k dah , kbai :)

jap , kenapa dgn lagu belog aku ni ? macam lagu org mati pn ada -.-'' haha , kesapulakaku ? pegi die .

No comments:

Post a Comment