Sunday, 15 May 2011

hahaha . aku tak batak dgn kau kay :D


weh , cakap belakang ? okay sorry . tu bukan aku . aku tak reti nak cakap belakang . kau aja bole ?
aku suka cakap depan . kau pn , tak puas ht mai lah cakap depan :]
baru lah gangster macam aku .hahahaha . kelaka sial .
cakap depan macam tak reti jaga ht orang ? kira okay lah dol cakap depan ,
nanti kalau mulut lain sampaikan , ada tambah-2 tak ke jadi masala ? puas ht dol cakap depan -.-
lagi satu , setakat nak remove aku , hahaha . bodo , tak nampak sangat ke ? aku nak gelak teruk
kat kau bole ? :D apa cibet perangai . jeles cakap jeles bhai . opss . mesti kau sakit ht ey dgn aku ?
haha soWiE lOrh aWucK , kItEw tUck seNgAJew LorH ~
eww geli-2 je . hahahha kbai :]

serabai . hahaha . kay sangat teruk . aku tengok org rs nak tumbuk . geram gila skrg ni . relax , aku cool :D

No comments:

Post a Comment