Sunday, 22 May 2011

exam , awak bole ditangguhkan tak ? :|


mati mati mati mati mati mati mati mati mati mati mati mati mati :|
boleh mati aku macam ni bhai . dgn exam , dgn bulan 6 nak dekat .
semua benda tak kena siak . apa dosa aku ? tolong bagitahu .
aku manusia biasa . selalu khilaf . sakit weh . puas mata aku gatal
lepas menangis . penat :'/ down down down . aku betul-2 tga
down sekarang . dala minggu exam weh . kalau exam main-2
takpe , ni MID YEAR EXAM bhai ! kau nak main gila ?
kalau aku sch tadika takpe . tahun ni PMR woi . apa weh ?
gila lah semua ni . eh entahla , suka hati lah semua .
aku dah letih nak pk semua ni . baik aku pk exam aku lah .
facebook , phone . seminggu aku akan hidup tanpa korang .
apa ? ingat aku takbole ? ek eleh , caba lah tu . tengok jela .
kali ni aku dah malas nak main-2 dgn perasaan sendiri .
haa yaya , awak akan beruba lepas ni :]
well-hello-world ! seminggu lagi aku akan muncul dgn
aku yang baru . hopefully . aku dah buntu , taktahu nak buat apa . kay ,
sangat penat dgn semua ni . faham apa maksud penat kan ?
kalau aku nak terangkan satu persatu , kau ? kau nak percaya ke ?
hahahaha . kalau orang dah ragu-2 dgn aku kan , nak ke dia
percaya aku lagi ? haha . kelaka tak ? kelaka ? gelak lah weh ! :D

habis exam , aku nak pk jauh ! bukan pk panjang ! no . lain . tak sama . hahaha . aku takan mati kerana kutukan yang pasti :'] mulut orang takan pernah berhenti bercakap kan ? aku nak tutupkan pn takbole . hahahaha . dahla , kbai :|

No comments:

Post a Comment