Sunday, 24 April 2011

mak , imissyou :')

setiap manusia mesti dilahirkan ber-ibu kan ? kalau tak ,
kauorang lahir lalu mana ? haha . okay-2 . mesti sayang 
mak kauorang kan ? aku pn sayang sangat kat
mak aku :) tapi kauorang untung , dapat tgk , peluk ,
cium , berbual dgn mak kauorang hari-2 . aku ? hanya
doa je yang mampu aku buat . doa kesejahteraan mak aku di sana :)
9 Mei 2009 . tarikh yang takan aku lupakan seumur hidup .
mak aku tinggalkan aku selama-lamanya . sedih ? tu mesti .
terkejut ? dah takdir Tuhan ^^
tadi aku pegi denga ceramah Ustazah Siti Nor Bahyah Mahmood .
best . rs tenang . jiwa aku tenteram . tapi aku rs sekejap sgt . rs tak puas .
aku dgr dia ceramah , tiba-2 aku rs aku ni kerdil sgt dalam islam .
byk bnde aku taktahu lagi . rupanya byk lagi yang aku mst belajar .
oh , knp tiba-2 aku teringat mak aku ? okay .
tadi ustazah tu ada cakap . ibu bapa jgn mara anak guna perkataan
'anak nakal' . guna lah perkataan 'bertuah punya anak' . 
tiba-2 terlintas dlm fikiran aku . mak . aku rindu nak denga suara 
mak bila mara cakap 'bertuah punya budak' . mak aku 
suka cakap macam tu bila mara . tak pena nak 
sebut perkataan bukan-2 :) mak , imissyou so much :) 

walaupun aku dah takde mak , tapi aku still ada abah :) kauorang yang still ada mak , jagalah mak kauorang elok-2 . ingat , syurga di bawah tapak kaki ibu . sebelum terlambat kan . kauorang jagalah hati mak kauorang . jangan sakitkan hati dia . okay :) Al-fatihah .

2 comments:

nurul ain said...

sabar ye dik :) doakan untuk mak selalu

my blogger diaries said...

nurul ain : thanks kaka :')

Post a Comment