Friday 22 April 2011

muahaha . aku suka kenakan orang . kesa ?

terbaikkk . aku gelak guling-2 tergolek-golek teruk tadi . macam ni 
nampak teruk tak? hahahaha . aku suka <3 hari tu lah , hari apa aku taktahu . tak ingat . yang penting hari tu aku memang bengang tak begang jela kan dgn dia ni , macam bagus je ^^ 
aku kan tak sombong kan :) satu hari petang yang hening tu ,
aku on IM then tegur semua yang online bg muka macam ni :'(
yang lain okay je prihatin tanya aku kenapa sedih .
bhahaha . gimik je dol . tapi dia ni , kerek nak
mampuihh ! bole plak ckp *erk. do i know you? 
aku pn reply lah cakap *nope :) . lepastu dia bole cakap camni ,
*sorry , i do not entertain any strangers . bahaha .
ayat kau baik bhaii . strangers . aku cool je . manada kesa semua tu .
then hari tu aku tgk kat home ada buat status mengatakan
orang itu accident . okay lah . kesian :( doa-2 lah sesama , 
walaupun kau kerek dgn aku kann . hihi . kita saudara se-islam .
takbaik bermusuhan . tadi-2 , aku tegur dia . haha .
tapi aku ni jenis yang tak baik mana pn . suka memerli :) tu 
memang cara aku . and aku tak reti jadi hipokrit . 
mana-2 pn perangai aku sama :) apa aku cuba merepek ni ?
okay lah , niat nak post sikit je , tapi 
jari-jemari aku tak henti men-type .
muahahaha . belog aku , aku punya suka lah . 
sila click pada gamba

THE END :D
*     *     *

okay , aku dapat cuti empat hari . kauorang ada ke ?
khamis jumaat sabtu ahad . sape cakap best ?
bosan bhaii . bole jadi gila aku . esok hang out !
okay , tengok apa jadi esok <3
harap ada sesuatu yang menarik . atototototo :D

luka accident belum sembuh :'( sakit lah bedol ! setiap kali aku tengok tangan aku , aku rs sedih . takbole nak pakai baju lengan pendek bila hang out . nanti nampak aku cacat ada parut . ewww kbai.

No comments:

Post a Comment